Estetica pomáhá najít potenciální zákazníky, klienty a partnery ve vhodné cílové skupině lokálně i globálně. Podporuje přímý prodej u e-shopů, zájem zákazníků o služby, pomáhá zvýšení povědomí o značce. Estetica se primárně zabývá internetovou reklamou, nabízí ale i řešení full service.
Cílem je podpora přímého prodeje zboží na e-shopu - uvedení nového e-shopu na trh nebo zvyšování prodejů u e-shopu již fukčního.
Jediné co rozhoduje o výsledku je poměr investice k získaným tržbám. Souhlasíte?
Kampaň zahrnuje zřízení, nastavení a správu inzerce a prostřednictvím nástrojů:
Kampaň lze rozšířovat o další vhodné nástroje vzhledem ke specifikům obchodu a cílové skupiny, např. e-mailing, bannerová kampaň.
Regionálně může být kampaň zaměřena od malých lokací v ČR až po zahraničí.
Kampaň zahrnuje i mobilní zařízení.
Reporting kampaně se zaměřuje na poměr celkových marketingových nákladů a jejich podílu na tržbách e-shopu.
Součástí kampaně jsou i grafické práce pro přípravu bannerů a obrázků pro inzerci.
Když neprodáváte virtuálně, ale osobně. Až uz zbozží nebo svou práci.
Cílem je podpora lokálního prodeje zboží a služeb - prezentace firmy.
Je vhodné například pro:
Kampaň zahrnuje zřízení, nastavení a správu inzerce a prostřednictvím nástrojů:
Kampaň lze rozšířovat o další vhodné nástroje vzhledem ke specifikům obchodu a cílové skupiny, např. vedení Facebook stránky, e-mailing, bannerová kampaň.
Regionálně může být kampaň zaměřena od malých lokací v ČR až po zahraničí.
Kampaň zahrnuje i mobilní zařízení.
Reporting kampaně se zaměřuje na relevantní návštěvy na www prezentaci a konverzní události (doba na stránce, odeslání kontaktu apod.).
Součástí kampaně jsou i grafické práce pro přípravu bannerů a obrázků pro inzerci.
Cílem je podpora znalosti značky firmy nebo produktu - vhodné zejména při uvedení produktu či služby na trh, když u cílové skupiny není služba známa, nevyhledává se.
Je vhodné například pro:
Kampaň zahrnuje zřízení, nastavení a správu inzerce a prostřednictvím nástrojů:
Doporučujeme:
Regionálně může být kampaň zaměřena od malých lokací v ČR až po zahraničí.
Kampaň zahrnuje i mobilní zařízení.
Reporting kampaně se zaměřuje na relevantní návštěvy na www prezentaci, konverzní události (doba na stránce, odeslání kontaktu apod.) a zhlédnutí bannerů a videospotu.
Součástí kampaně jsou i grafické práce pro přípravu bannerů a obrázků pro inzerci.